Szülői értekezletek

Székhely Óvoda

Tesz-Vesz Óvoda telephely

Törcsvár Utcai Óvoda telephely

SZÜLŐI ÉRTEKEZLETEK 2019-2020

Sasadi Óvoda- Székhely – 1118 Bp. Dayka G utca 4/b
Időpont Csoport Téma
2020.02.04. Méhecske Beiskolázás feladatai, első félév eredményessége,
ballagás. Pedagógus, vezetői, intézményi önértékelés
szülőket érintő tartalmak ismertetése (szülői kérdőív).
Iskolai életre történő alkalmasság.
2020.02.04. Süni Gyermek megismerési technikák, neveltségi szint mérése
2020.02.04. Teknőc Beiskolázás feladatai, első félév eredményessége,
ballagás. Szülői kérdőívek közös értelmezése.
2020.01.21. Maci Közös feladataink és lehetőségeink a gyermekek
tehetségének kibontakoztatásában
2020.01.21. Katica Közös feladataink és lehetőségeink a gyermekek
tehetségének kibontakoztatásában
2020.02.05. Mókus Első félév tapasztalatai, eredményessége. Önállóság szabályok fontossága a közösségben. Korlátok kisóvodás korban. „Miért van szükség határokra?”
2020.02.05. Csiga Első félév tapasztalatai, eredményessége. Önállóság
szabályok fontossága a közösségben. A szabad játék
jelentősége kiscsoportban. Korlátok kis óvodás korban.
„Miért van szükség határokra?”
Sasadi Óvoda- Tesz-Vesz Óvoda th – 1118 Bp. Zólyomi u 20-22.
Időpont Csoport Téma
2020.01.23. Veréb A beszoktatás tapasztalatai, eredménye. Témaválasztás a gyermekek megismerése alapján felmerülő probléma körben pl.: hiszti, önállóság.
Az együttnevelés szükségessége, feladatai az iskolai életre történő alkalmasság elérésében. Konzultálási lehetőségek nevelési kérdésekben: az óvoda pszichológusának segítségével.
2020.01.28. Feketerigó A fejlődés várható jellemzői az óvodáskor végére. Az iskolai életre történő alkalmasság, az együttnevelés folyamatos szükségszerűsége. A
szociális segítő tevékenységének bemutatása. Konzultálási lehetőségek nevelési kérdésekben: a hatékony családi beszélgetés. Közös feladataink és lehetőségeink a gyermekek tehetségének
kibontakoztatásában.
2020.02.05. Vörösbegy A cselekvésbe ágyazott tanulási folyamat értelmezése: A szenzitív környezeti játékok szerepe a gyermeki személyiségfejlesztésben, a
világ megismerésében, felfedezésében. Interaktív, én-élményen alapuló. A differenciálás elvének érvényesítése. Az együttműködés, ezen belül az
információ áramlás gyakorlata. A fejlődés várható jellemzői az óvodáskor végére (ahová együtt kell eljuttatnunk a gyermekeket).
2020.01.22. Kékcinke Az első félév értékelése, a második félév nevelési és tanulási terveinek, programjainak ismertetése. A fejlődés várható jellemzői az óvodáskor végére (ahová együtt kell eljuttatni a gyermekeket). Az együttnevelés szükségessége, feladatai az iskolai életre történő alkalmasság elérésében. Gyermek megismerési technikák: Neveltségi szint mérés
Sasadi Óvoda- Törcsvár Utcai Óvoda th – 1112 Bp. Törcsvár u 19-21.
Időpont Csoport Téma
2020.01.27. Kék Az 1. félév értékelése, eredményeink.
2020.01.29. Zöld A népmese jelentősége a gyermek személyiségfejlődésében
2020.01.30. Sárga A befogadás tapasztalatai, visszajelzés a Szülők felé, a csoporttá alakulás aktuális helyzete.
2020.01.27. Narancssárga A befogadás tapasztalatai. A gyermekcsoport jelenlegi fejlettsége. Együtt a családdal, a család-óvoda kapcsolata.
2020.02. Piros az 1. félév értékelése, eredményeink. A gyermekek tanuláshoz való viszonya.
2020.01.29. Lila

Az 1. félév értékelése, a gyermekek szociális érettségének változásai. Iskolára való készülődés, iskolaérettség. Beiskolázási teendők.

A szabad játék kitüntetett szerepének jelentősége

© 2013-2018 - BUDAPEST FŐVÁROS XI. KERÜLET ÚJBUDA ÖNKORMÁNYZATA